Chatten

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. CloudApotheek staat voor je klaar.

Wie beantwoordt mijn chatvraag?

Eén van onze zorgverleners beantwoordt jouw chatvraag. Mocht dit nodig zijn, wordt je vraag doorgezet naar een huisarts.

Is de diagnose die CloudApotheek stelt betrouwbaar?

Het UMCU heeft de vragenlijsten in Spreekuur.nl gevalideerd en Spreekuur.nl is CE gecertificeerd. Dit betekent dat het voldoet aan de daarvoor geldende regels binnen de Europese Economische Ruimte.

 

De eigenaar van de digitale doktersassistent(e) Spreekuur.nl, Topicas, is ISO 27001 gecertificeerd, wat betekent dat zij voldoen aan de wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging. Ook is Topicus gecertificeerd volgens NEN7510, wat betekent dat zij voldoen aan de Nederlandse norm voor de opslag van medische gegevens. Daarnaast is Topicus bezig met een MDR-certificering voor Spreekuur.nl, om in de nabije toekomst Spreekuur.nl verder uit te breiden met diverse geautomatiseerde uitbreidingen.

Hoe lang wordt mijn chat met CloudApotheek bewaard?

Jouw chat met CloudApotheek wordt altijd bewaard.

Krijg ik steeds dezelfde online arts of telkens een andere?

CloudApotheek werkt met huisartsen die werken in shifts. Het kan zijn dat je niet altijd dezelfde huisarts spreekt via CloudApotheek. De huisartsen zijn allemaal specialisten en zijn werkzaam bij de CloudApotheek-huisartsenpraktijk.

Kent CloudApotheek mijn gehele dossier?

De huisarts die bij CloudApotheek werkt, kan jouw dossier bekijken indien dit door jou als patiënt is goedgekeurd. Je dient echter wel ingeschreven te staan bij de CloudApotheek huisartsenpraktijk.

Deel deze pagina:

Ga naar de inhoud